, , , , , , , ,

As!'den_2/2016 Yılında izlediğim K-Dramalarım

Herkse Selam 🙋 Nasılsınız bakalım? 


Bendeniz As! kız bu kez karşınıza kitap ile değil - ki onun yazısı da pek yakında gelecek - 2016 yılında son 6 ayda izlediğim en iyi K-Dramalar ile geldim.. İlk 6 ayı buradan sizlerle paylaşmıştım.

Ayrıca, 2015'de izlediğim Kore Dizilerim yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 

Son 6 ayda kimler geldi, kimler geçti.. Ne diziler izlendi, ne efsaneler hayatımızda yer etti ve hangi vasat diziler için gıybetin dibine vuruldu HEPSİ BURADA !!! 
İlk olarak 16 bölümlük 38 Task Force ile başlayalım


Diziye sadece ve sadece In Guk için devam ettim diyebilirim. Ve finalde verdiğim karar Guk'cuğumun sadece romantik komedilerde oynaması yönünde oldu. Manasızca bir diziydi. Sorun bana, G.Kore'de dolandırıcılıkla ve vergileriyle ilgili tüm bilgileri sizlerle paylaşabilirim. O kadar gereksiz bir birikime sahibim. Hele başrol kız ! Yani kusura bakılmasın ama bence sadece idol olarak hayatına devam etmesi hepimizin selameti açısından en iyisi 👀 Puanım: 6/10
Sıra gelsin bir diğer dramaya; 16 bölümlük polisiye dizi Wanted..
 

İlk bölümlerde heyecanlı başlayıp ortalarda az biraz sıkan son bölümlerde heyecanı tavan yapan dizilerden. Bir ünlü bir anne düşünün, oğlu kaçırılan ! Kaçıran kişi anneye zorla Tv'de reality show yapmasını istiyor.  Konuları kaçıran adam belirliyor ve kötü adamların foyalarının ortaya çıkmasını istiyor. 

Konu değişik ve güzel. Öyle derinden bir aşk yok, hatta hiç aşk yok o sıkıntı. 😏  

Puanım: 5/10


Birileri dramın dibi dizi izlemek mi istedi, o zaman buyrunuz Uncontrollably Fond sizlerle..
Dizi de Woo Bin oyunculuğu resmen konuşturuyor orada mutabıkız da Suzy için ne desem bilemiyorum. Kendisiyle bir sorunum yok aksine severim ama oyunculuk yapmasın bence. Oyunculuğu o kadar kötüydü ki izlerken çok ama çok rahatsız etti beni. Onun olduğu kısımları evet itiraf ediyorum ki atladım. Sonuçta sadist değilim ki kendime işkence edeyim.  


Woo Bin'nin son 3 bölümde ki o muazzam oyunculuğu yıllar geçse de unutamayacağım anlardan olacak. O ağladı ben ağladım.  


Kötü çocuk Woo Bin bile izlemeye razıyım yeter ki sen ağlama ponciğim 💓 

İmza; seni hep böyle gülerken hatırlamak isteyen hayranın As! 

Puanım: 8/10 (Suzy'e rağmen)


 İzlenen ve çokça beğendiğim bir diğer dizi Let’s Fight Ghost 💝

Her iki başrol oyuncusunuda çok severim. Hele kızımızın minnak hallerini bilirim, elimde büyüdü desem yalan olmaz 😀 TaecYeon ise hem dinlediğim hem de keyifle izlediğim oppalardan.. Bence oyuncu olarak da çok başarılı. Aklımda bir çok sahnesi var ki açar zevkle izlerim.. Kesinlikle ama kesinlikle izlemenizi öneririm.. 

Puanım: 10/10 




 Şimdi sıkı durun, karşınıza asırlarca unutulmayacak dizi geliyor.. W - Two Worlds 💕💕





Dizi o kadar şahane o kadar harika ki.. İzlediğimde biri bana "anlatsana nasıl" diye sorduğunda neresinden başlasam bilemiyordum.

Başrollerin uyumuna bayıldım ve Oppa sevimli halleriyle, unninin de duru güzelliğiyle biz izleyicilerin gönüllerini çaldılar. G.Kore'nin gelmiş geçmiş en başarılı dizilerinden biri olarak adını tarihe altın harflerle yazdı..  😍

Puanım: 10/10





 Harika dizileri peşi sıra yazmaya devam.. 
Şimdi sıra Cinderella And Four Knights dizisinde 😋

 Il Woo prensimin askere gitmeden önceki son dizisi. Gönlümü yaktı yıktı ve 24 aylık askerlik görevini yapmaya gitti.. Ahh yiğitim vatan borcu namus borcu da sen hastasın keşke gitmeyeydin 😓 Bu üç düşman kuzenleri izlerken inanın bana çok eğleneceksiniz..

Puanım: 9/10 





Ay peş peşe de en sevdiğim diziler geliyor.. Nasıl mutlu, nasıl mesudum 💖 
Love in the Moonlight bu yılın başarılı tarihi dizilerinden biri.
 

 Diziyi soluksuz merakla izleyenlerden biriyim. Hatta yayınlanırken dizi hakkında post bile
yazmıştım. Bakınız buradan inceleyebilirsiniz. Dizi, bir erkek kılığına girmiş harem ağası güzel kızımız ve harem ağasıyla muzipçe uğraşmaktan zevk alan prensimiz arasında geçmemektedir. Tüm bu entrika, şapşahane çiftimizi final sonuna kadar zevkle izlememize engel olmuyorlar. Hele prensimin bir Ra-On-Ah demesi var. Hala kulaklarımda.. 

Puanım: 10/10



 

Siz hiç kibirden ölecek bir insan gördünüz mü? Peki ya ego manyak bir insan? Eğer görmediyseniz o zaman ....
Drinking Solo izleyin, kibir neymiş, ego neymiş görün..

Olaylar bir dershanede geçiyor. Başarı oranı yüksek bir öğretmen, başarılı olmaya çalışan öğretmenler ve öğretmenlerine hayran öğrenciler. Adamın kibirli halleri beni yer yer deli etti. Üstüne bir de dershanenin en pespaye öğretmenine aşık olunca işler biraz karıştı. Güzel ama açıp tekrar izlenecek kadar değil bence. 

Puanım: 5/10 




G.Kore insanı bir garip. Yani en sevilecek, bağırlarına basılacak diziyi sevmezler, üstüne yerden yere vururlar. En sevilmeyecek diziyi baş tacı yaparlar.. 
Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo dizisi onlardan biri. 


Tartışmasız en iyi tarihi dizilerden biriydi. Çok daha çok detaylı inceleme için buraya tık yapabilirsiniz. 

Ben öyle çok fazla tarihi dizi izlemem. Düşünün, Empress ki dizisini izlememiş insanım. Ama bunu tekrar tekrar sonra yine tekrar ilk kez izliyormuşcasına izlerim. IU hariç kalan tüm oyuncular harikaydı. Bir çok izleyici finalden memnun değil ama bence bu diziye başka bir final düşünülemezdi.

Puanım: 10/10



 Güzeller unutulmuyor. Sizlerde unutulmayacaksınız. 

Mini dramalarda G.Kore'nin vazgeçilmezlerinden..  
Gogh, The Starry Night de onlardan..



  
Mini dizileri bende izlemeyi seviyorum. Olaylar hemen su gibi akıyor ve nihai sonuca varıyoruz. Başrolde sırığım Kwang Oppa var. Boy pos endam her bir şey 10 numara..

Puanım: 7/10

İzlerken, her korefanının mutlaka bir kez yaşadığı 2. adam sendromunu bize yaşatan diziye geldi sıra. 
Jealousy Incarnate ! Esas oppa en vazgeçilmezim olsada 2.oppişte iyiydi hani 💘


İki tane cillop gibi adamın, paspal bir kadının peşinde pervane olmalarından "BIKTIM / USANDIM". Hadi ama biraz gerçekçi olalım ! Sen koskocaman bir ceo sun. Kızlar peşinde pervane, yakışılılıkta master yapmış doktoranı eline almış adamsın. Kalbinin ne işi olur böyle paspal giyinen, sakar sevimsiz bir hatunla, hele gönlü başka bir adamda ki o adamda senin kardeşin kadar sevdiğin adam ! Peki ya sana ne demeli, onca yıl çalış çabala anchoman (ana sunucu)ol. Yakışıklısın, hoşsun iyisin daha bir çok şeysin, senin ne işin olur o kadınla.  😡 



Şu caanım arkadaşlığa çomak soktun ya ! yatacak yerin yok kızım 😈
Ay neyse sakinleşeyim biraz. Konu yukarıda yazdığım satırlar arasında gidiyor ve geliyor.


Puanım: 6/10

 Şunlara bakın yahu tam olarak anamın gönlünde yatan damat taneleri 💝 Allah'ım sen annemin dualarını kabul et, subaneke dinimiz amin 🙏
Şimdi sıra geldi, izlenebilecek en tatlı çiftin en bi tatlı dizisi izlerken ağzın kulaklara ulaşmasını sağlayan Shopping King Louie 💟


Adam tam olarak hayalleri mi yaşıyor. Alışverişin bir numaralı adamı Louie! Çok ama çok zengin ailenin tek varisi olan Louie, yaptığı çılgın alışverişlerle
nam salmış bir Oppiş. G.Kore'ye döndüğü gün kaza geçiriyor ve hafızasını kaybediyor. Onu evine alan sevimli kızımız Bok Shil ona kol kanat geriyor. Bir çok sıkıntıyla baş ederken Louie'nin gerçekte kim olduğu ortaya çıkıyor vs. vs. Konu çok bilindik gelebilir ama inanın izlerken o kadar çok eğlendiriyor ki o noktaya takılmıyorsunuz bile.. 


Puanım: 9/10 




2014 / 2015 yıllarında akıllarda Healer olarak kalan ve 2016 da karşımıza ajan olarak çıkan Chang Wook kalbimizi çalmaya K2 ile kaldığı yerden devam etti. 



Diziyi izleyenlerin % 70'i ile ortak karar şudur ki ! Diziyi üvey anne ve K2'imiz
götürdü. K2 ne kadar iyiyse üvey anne bir o kadar şahaneydi. Başroldeki diğer bir kızımız için maalesef yorum yapmayacağım.. Gönül isterdi ki An Na rolünde çok daha başkası ve çok daha yeteneklisi olsaydı ama işte.. Mukadderat

Puanım: 9/10

 

İzlediğim ama halen daha neden izlediğimi bilmediğim, yine bir sırf uzun bacak oppişimin hatırına sonunu getirdiğim dizilerden biri daha 
Sweet Stranger and Me


Bu diziyi neden izlediğimi bilmiyorum.  Sırığım ve kepçecim sizleri çok daha iyi yapımlarda görmem umuduyla.. 



Evet, 2016'da izlediğim diziler tam olarak bunlar. 2016 da başlayıp halen daha devam eden dizilerim ise kısaca şöyle ↪ 




 
➥ Goblin ➦ Allah'ım nasıl harika bir dizisin sen ya.. İzlemelere, tekrar etmelere doyamıyorum.  Bir Goblin ve bir Azrail sizi hiç olmadığınız kadar keyiflendirecek..  






 

Hwarang ➦  Aralık ayında başlayan ve ilk bölüm yayınlanır yayınlanmaz başladığım dizim. Bu yıl izlediğim iki harika tarihi dramadan sonra beklenim epey yüksek.. Ve favorim tabiki Moo Myung  💓

 





➥ Romantic Doctor Teacher  ➦  Her yıl olduğu gibi bu yılı da doktorlu dizileri izlemeden kapatmıyorum. Dizi aman aman güzel değil ama bi şekil izletiyor kendisini. 



  



➥ Night Light ➦ Bu diziyi neden izliyorum bilmiyorum 😌 Ama izliyorum, hunharca hem beğenmiyorum hem de izliyorum. Finalinide şimdiden görebiliyorum ama olsundu yinede izliyorum 😜 








➥ The Legend of the Blue Sea ➦  Minozların merakla, özlem ve hasretle bekledikleri dizi diyebiliriz kendisine 💙 Ben daha çok
Gianna için başlayıp hayal kırıklığına uğrayanlar kervanındayım. Sanki birisi zorla oynatıyor. Karakter uzaylı dizisindeki role çok uzak değil ama burada o kadar ruhsuz oynuyor ki. Benim Giannam bu değil dedirtiyor bana.. Min Hoo görselliği ile finali beklemeye devam..








➥ Weightlifting Fairy Kim Bok-joo  ➦ Ve bu yılın en en en sevimli, en ponçik, en şapşik en en bombastik çifti Bok Joo ve Jung Joon 💜💛 Ve final bölümünü bekleyen asi çok ama çok üzgün.. Sizi çok özleyeceğim sevdiceklerim 💛





Evet 2016 da izlediğim diziler bunlar.. Umuyorum  K-dramalar 2017'de de son sürat devam edecek.. 



Kitapsız ve K-dramasız bir hayat geçmemesi dileğiyle.. Sevgilerle Asi