, , , , , , , , , ,

As! Kız'dan__Jay CROWNER / Rule__Yorumu



Selam gençler, yine ben geldim ! 

Vay be ! buralara 1 gün uğramazsam resmen vicdan yapıyorum. Ee bende vicdanımın sesine kulak verdim ve bir kaç gün önce bitirdiğim :'( (bu kısımda ağlayan surat) DÖVMELİ ADAMLAR SERİSİ -1 RULE kitabını keyifle, üstünüze afiyetle bittirmiş olan ben yorumla geldim karşınıza.. :) 


Kitabımız da, sevgili Archer erkeklerin en sersersi (burada kalp ben) en dövmelisi en pricinglisi ve en renkli saçlı erkeği Rule Archer ile tanışıyoruz. Aha hem de öyle bir tanışma kı o, vay edepsiz insan yatağın diğer ucuna bir bakar dimi dedim :p ama sonuç olarak Rule bu yanı her şeyi beklemek serbest :D


Neyse sarhoşluğunun vermiş olduğu yetkiye dayanarak o kısımları affedebiliriz - ki orada kızımızda yanı baya razı gelmiş her bir şeye :p 

Rule, lise yıllarında ikiz kardeşi Remy'i trafik kazasında kaybediyor. Rule o kazadan kendisini sorumlu tutuyor,  sadece kendi değil anne babası da Rule'u suçluyor. :( Ve o yıllardan sonra ailesiyle (anne/baba) aralarında uçurumlar oluyor. Hal böyleyken adammız ben daha bu kasabada kalamam diyerek tası tarağı topluyor ve kasabadan ayrılıyor. Kendine başka bir kasabada yakın arkadaşı olan Nash (burada bir kalp daha benden <3 ) ile dövmeci dükkanını açıyor

İyi de iş yapıyorlar hani. xD Allah daha çok versin tabi gözümüz yok ;) Adamlar yetenekli nakış işler gibi dövmeleri vücutlara işliyorlar. 

Adamımız kasabada yalnız değil elbet yanında biricik kankaları <3 <3  Jet, Nash, Rowdy ile günlerini gün ediyor. 

Esas kızımız Shaw ise Rule'nin aksine zeki, çalışkan, zengin, barmen geleceğin doktoru modunda bildiğiniz hanım hanımcık bir kız. Ve minnaklıktan beridir Rule'ye aşık ! Hatun için zeki demiştim. Biliyor kime aşık olacağını. 
Şşşştttttt ! bunu sadece kızımızın kendisi, en bi yakın arkadaşı Ayden ve bir tek biz biliyoruz. 

Şimdiden belirteyim Jet sebebiyle Ayden'i kara listeye aldım. Ufff Jet'i okumamak için zor tutuyorum kendimi :( kaptı fidan gibi uşağı.  Zalim hayat aldı benden Jet'i :( 

Neyse efenim, kitap içerisinde bir an bile boş durmuyoruz. Görevde ağır yaralanıp dönen abi Rome, belalı eski sevgili Gabe ve elbetteki belalı eski kız sevgililer :p

Rule'den can alıcı tespit :) 
Kızlara bebeğim diyen erkeklerden nefret ederim. Bebeğim diyen biri ya kızın adını hatırlamıyordur ya da ona özel lakap veremeyecek kadar gevşektir. 

Hadi şimdi biraz kitabımızı tanıtalım. 

Kitap Künyesi
Kitap: Rule - Dövmeli Adamlar Serisi 1
Yazar: Jay Crownover
Yayınevi: Aspendos Yayınevi
Sayfa Sayısı: 360 (dolu dolu)

Konusu: 
İki zıt karakterin aşkı var bu kitapta!
Rule Archer gibi bir baş belası için Shaw Landon, kibirli ve kusursuz bir prensesti. Üstelik o, ölmüş ikizinin yakın arkadaşıydı. Shaw, başkalarının kurallarıyla yaşıyordu, Rule ise kendi kurallarını koyardı. Onun gibi bir iyi aile kızına vakti yoktu, bu kız onun gerçekte kim olduğunu görebilen tek kişi olsa bile…

Shaw Landon, Rule'u ilk gördüğü günden beri seviyordu. Oysa Rule, Shaw gibi başarılı bir tıp öğrencisinin istememesi gereken her şeye sahipti. Ama Shaw, Rule'un ürkütücü piercinglerinden, dövmelerinden ya da vahşi tavırlarından korkmazdı, ona uygun olmadığını bilse bile…

Tesadüf eseri unutulmaz bir gece geçirirler. Artık bir soruya cevap bulmaya çalışacaklardır: Bu iki zıt karakter büyük bir aşk mı yaratacaklar, yoksa birbirlerinin hayatını zindana mı çevirecekler? 


Serimiz novellalar hariç 6 kitaptan oluşuyor. 
1. kitap / RULE
2. kitap / JET <3  
3. kitap / ROME <3
4. kitap / NASH 
5. kitap / ROWDY 
6. kitap / ASA



İçim rahat, neden mi? zira yayınevinin serinin diğer kitaplarını çıkarma konusunda epeyce kararlı gibi. Bakınız JET bile çıkmış. Şimdi gelsin Rome'ler Nash'ler Rowdy'ler :))))


Tavsiye kısmında şiddetle diyerek tavsiye ediyorum gençler. Okurken keyif almak, bu serserilerin hayatına dahil olmak inanın sizi mutlu edecektir. 

Yeni kitaplarda görüşmek üzere..

Kitapsız bir tek günümüzün dahi geçmemesi dileğiyle. Sevgilerle