Gizli Bahçe The K2 Shopping King Loui Sarai Aşkın Kokusunu Aldım Bir Anda Aşk Eğer Benimle Olsaydı Büyü Cindrella and Four Knights Hayat Işığım Love in the Moonlight Piyon Moon Lovers Scarlet Heart Ryeo Tutku Oyunları Serisi İzabel Şeytan Tüyü - Yakın Mesafe

As!'den__Descendants of the Sun_Drama Tanıtımı

Evet bendeniz As! yine harika bir drama ile sizlerle. 


An itibariyle bildiğiniz, izlediğiniz, efsane dediğiniz tüm dramaları bir kenara bırakın ve buraya bakın.




Karşınıza, rekor üstüne rekor kıran, 27 Ülke ve 32 dile çevrilerek satılan, BBC News'de "G.Kore'nin askeri romantizmi Asya ülkelerini kasıp kavuruyor" başlığıyla konu olan bir drama ile geldim.

Her bölüm bir önceki bölümden çok daha harika olan, izlediğimiz her bölüm sonrası çıtayı nirvanaya ulaştırıp bize şok dalgasıyla kıyılara vurmayı başaran tek drama varsa o da budur.

Senarist ablam öyle bir yazmış, karakterlerin uyumunu öyle bir oturtmuş ki, aşkları, diyalogları, birbirlerine olan o manalı derin bakışmaları öyle bir aksettirmiş ki, izlerken ellere varda bize yoh mi dedirtmeyi başarmış bir yapım var karşımızda. 




Başrolde, askerden yeni dönen bebek suratlım Song Joong-Ki var ve efsaneliğini dizide adeta konuşturuyor. 2 yıl askere giden bir adam hiç mi paslanmaz yahu, az biraz kusur olsun da şikayet edelim ama cıks yok !!

Kendimden biliyorum genç kızların neredeyse %90'nında üniforma hayranlığı vardır. İşte bu dizi de o hayranlık kanımıza işleyip bizi derin çıkılması zor depresyonlara girmemize neden oluyor.





Bir gülümsemesi var, "Rabbim gülüşünü tırnak içine almış da bizlere sunmuş"

Oyunculukla adam adeta dans ediyor. Sanırsın 40 yıllık komutan - ayy aman Big Boss <3 Herkeslerin dediği gibi bu rol sana cuk diye oturdu Big Boss.

Heyttt bee aslanım, koçum bi'danem.. Yürü de Asya alemi Big Boss görsün :) 
Bir kaç ay önce ilk fragman yayınlandığında anlamalıydık aslında, bu dizi hayatımızın merkezinde yer edecek,  yerken/içerken, başkalarıyla sohbet ederken aklımızın bir köşesinde "acaba dizi de bu hafta neler olacak "diye meşgul edeceğini bilmeliydik.

Beklenen gün gelecekse çekilen acı mukaddestir diyerek dizinin ilk bölümünü izledik. İşte ne olduysa o andan itibaren oldu.  Daha 1. bölümün ilk saniyesinde dizi tsunami etkisinde vurdu yıktı bizi. 

Big Boss'ımız, doktorumuza bence tam olarak bu esnada vuruldu xD Tabi gördü güzel hatunu nasıl vurulmasın <3Efsane sahnelerde vol bilmem kaçıncının ilki :p

 Big Boss'un doktorumuza verdiği ayar :)))) Kızım, adam o telefonu güzellikle istediğinde gak guk etmeden o telefonu vermeliydin :)))Ahanda böyle baka kalırsın :p


Yani şimdi ylesi saliselik bir teması izlerken, insanın midesine öküzler oturuyorda, velevki hani olmazda yanlışlıkla gerçekte yaşadığımızı düşünsenizde O__o biz pert, biz mefta :p
 
Haramdır o haram ! değmesin elleriniz -,-


Olaylar iki as askerimiz yani, Big Boss Captain Yoo Shi Jin ve Seo Dae Young ve ikisinin akıllarını başlarından alan biri sivil doktor Kang Mo Yeon, biri de askeri doktor olan Yoon Myeong Joo arasında geçmektedir. 

İki çiftide çok seviyorum ama benim favorim elbetteki Big Boss Captain ile sivil doktorumuz arasında yaşananlar.. İzlemeye doyamıyorum. Ne videolar, ne klipler ne tekrarlar yaptım ah bir bilseniz.. 

  8946546494947 tane kalp ben :) 


Big Boss ve kankası izinli oldukları bir gün yolları bir şekil hastaneye düşer ve orada güzel mi güzel doktormuz ile karşılaşır. Kendime isyan; Ben hastanede çalışsam karşıma emekli olmaya direnen amcalarla çıkar, hatunun karşışısna çıkana bak. -,-

Çiftimiz iki kez randevulaşır ama randevuların sonu hüsranla sonuçlanınca doktor kızımız düzenli bir ilişki isteğine cevap veremeyen Big Bos'ımız ile (hayat işte biz olsak senede bir gün der yine de devam ederiz) yolllarını ayırmaya karar verir. 


 Doktor kızımızın çalıştığı hastane onu ve ekibini Urk bölgesine sivil savunma doktoru olarak gönderir. Oraya gittiğinde bir de ne görsün Big Boss'ımız da orada. Tabi burada fark ediyoruz ki kızımızı anası kadir gecesinde doğurmuş. Zira bu şansın başka bir açıklaması olamaz.

Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste diyerek 1 yıl gibi bir süre sonunda karşılaştıklarında canımın içi Big Boss'um hatunumu görmezden gelir.  

Şimdi hatun görmezden gelinecebilecek biri değil (taş mübarek ) ki bunu Big Boss'umuzda fark ediyor va varlığına kayıtsız kalamıyor.  Olaylar da tam olarak bu anlardan sonra başlıyor.


Depremler, kaçırılmalar, uçurumda vasiyet yazamalar falan xD 

 Her bölümü yazsam post'a karakter yetmez. Gelişen olayları öyle hayranlıkla ve aşkla izliyorum ki, izledikten sonra benden uzunca bir süre haber alınamıyor.  


 Hali hazırda 10 bölüm doya doya bu çiftimizi izledik. Yetti mi? Elbetteki hayırrrr.. 100 bölüm olsa yeter mi? Kesinlikle hayır ! Ama maalesef ki finale son 6 bölümümüz kaldı. :( 

Gel gelelim diğer  çiftimize..  Eminim ben dahil herkesler Başçavuş Seo Dae Youn'un aşkına üzülüyordur :( 
Yazık kıyamam adam resmen türk filmi yaşıyor. Kızının onunla olmasını istemeyen general bir baba ve ona saygı duyan Seo Dae Youn. Allah'tan kızımız sevdiğine bağlıda babaya kafa tutup başçavuşumuzun geri çekilme isteğine engel oluyor.
 Final de aşklarının son durumu ne olur, senarist bize nasıl bir kazık atar bilinmez ama bu ana kadar yaşadıkları ve yaşattıkları için kendilerine kocaman bir komasmida.. 

 Allah, general babaya vicdan, bu iki çiftimize de dayanma gücü versin. General olmasada milyon tane izleyici sizinle.. Fightingggg canlarım !!!!!

Bir de Big Boss ile çilekeş aşık başçavuşumuzun halleri var ki akıllara zarar. 
Adamların yanyana geldiği her an kopmak garanti :) Nedendir bilinmez hep bir koşu içerisindeler, şu hallere bir bakın dersin maratona hazırlanıyorlar :P 

Ya ama siz çok tatlısınız xD Yeryüzündeki iki sevimli adamı bu dizide kavuşturmuşlar. 


Siz ikinizin maceralarını izlemeyi deli gibi seven ve merak eden bir adet As! ve milyonlarca kore fanı varken size durmak yakışmaz. Koşunnnnnnnnnnn xP

Ben yine en as çiftime döneyimde kendimi kıskançlık krizlerine sokayım.  Gelin korecanlarım bu krizde sizde beni yalnız bırakmayın. 

O kadar bağcıklı ayakkabı giyerim bağcıklarımı bir kere bağlayanım olmadı.  Zalım hayat :'(

Peki kaç insan evladı bize bu şekilde aşk dolu üstüne sevgi pıtırcığı modunda baktı <3 

Biz baksak hayırdır tren mi geçiyor derler 

Evet, adamın aşkı yüreğimize dokunuyor, evet finali deli gibi merak ediyoruz, ve evet keşke bu aşkın 3/1'ini yaşasak mutluğun formülünü bulmuş olsak.

Kendime teselli notu: Big Boss sadece dizi den ibaret ve bu adam tamamen senarist ürünüdür. Yüksek ihtimalle o da ben gibi aşkı böylesine yaşamamıştır. :p


İzleyenler bilir 10. bölüm çok pis bir yerde bitti. Bölüm gelse de hemen izlesek modunda günler, saatler, dakikalar sayıyorum. Eminim ki bu konuda yalnız değilim. Selam korecanlarım gelinde bir sarılalım xD

Samanlıkta iğne aradıktan sonra biz :)

Dizi bu kadar harika olur da Ost'lar sönük kalır mı hiç. Ost krallarını ve kraliçelerini bir araya toplayan tek dizi olma unvanına da ayrıca sahip olmalı bence. Nerede bir şaheser ses var hepsi burada..


Buyrunuz size harika bir Ost listesi.. Sesler nasılda muhteşem <3


Olmazsa olmazımız dizi künyemiz ile sizleri başbaşa bırakıyorum. 

(Bu satırları okurken Ost'ları dinlemeyi ihmal etmeyiniz efenim) 


Dizi Künyesi
Yönetmen: Lee Eung Bok
Senaryo: Kim Eun Sook & Kim Won Suk
[The Heirs, Gentlemen's Dignity, Secret Garden]
Bölüm Sayısı: 16
Tür: Dram, Romantik, Aksiyon
Yayın Kanalı: KBS2
Yayın Tarihi:
24 Şubat 2016 - 14 Nisan 2016 
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe - 21:55 Ülke:Güney Kore
Dil: Korece

Oyuncular
Song Joong-Ki (Yoo Shi-Jin)
Song Hye-Kyo (Kang Mo-Yeon )
Kim Ji-Won (Yoon Myeong-Joo)
Jin Goo (Seo Dae-Young )

Konusu
Dizi Birleşmiş Milletler'e ait barışı koruma birliklerinde yer alan Yüzbaşı Yoo Shi Jin'le Birleşmiş Milletler'in talebi üzerine başka bir ülkenin başkentine tayin edilen Doktor Kang Mo Yeon'un aşk hikayesini konu almaktadır.  

 
Evettt bir tanıtımın daha üzülerek sonuna geldim.  Descendants of the Sun hayranları ve bendeniz yayında ve yapımda emeği geçen tüm dizi ekibine bizi bu harika dizi ile buluşturdukları için teşekkürlerimizi sunarız <3

K-dramasız ve Kitapsız bir tek günümüzün dahi geçmemesi dileğiyle.. 
 












 smile ifade simgesi

2 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI