, , , , , , , , , , , ,

As!'den_Another Miss Oh_K-Drama İNCELEMESİ_


Selam millet ! Öncelikle herkeslere hayırlı ramazanlar olsun.. Nasılsınız ? Bu aralar ben ne kitap okuyabiliyorum ne de dizi izleyebiliyorum. - Düzelteyim - dizi izliyorum ama sadece bir tanesini zevkle izliyorum diğerleri cıks izlemesemde olur modunda.  İşte karşınıza zevkle izlediğim inci tanesi dizim ANOTHER MİSS OH incelemesiyle geldim..



Öncelikle uzun uzun belirtmeliyim ki Eric Moon'nu izlemeyi deli gibi özlemişim. En son izlediğim dizisi benim için bayan partner nedenyile hayal kırıklığı olunca izlemekte maalesef işkenceye dönüşmüştü. Ama burada, burada hem bayan partnerin neredeyse bizden biri oluşu sevimli rol yeteneği ve kesinlikle Eric'ciğim ile uyan kimyası beğenme limitimizde level atlıyor. 

Dizi de ki o bohem prens halleri o kadar harika ve o kadar gerçekçi ki, "ACIN ACIMIZDIR" Oppa dememize sebebiyet veriyor kendisi.

Dizi G.Kore'de özel kanal olan TVN de yayınlanıyor. İzlenme rekoru kırıyor ama malum ülkede resmi kanalların dizileri rekor kırınca ses getiyor maalesef. Yinede ordakiler ve buradakiler dizinin kıymetini biliyor :) 


Dizinin konusu cidden alışılmışın dışında. 


En iyi ses yönetmenlerinden biri olan Park Do Kyung (Eric Moon) yaptığı işe inanılmaz bir saygısı var. Mükemmeliyeçliğin çılgını çıkarıyor resmen.  Not: Bu işi bende resmen burda öğrendim. Meğerse dizi/filmlerdeki bu ses şeysi ne zahmetli ne zor bir şey miş -,- 

Kadınlardan haz etmeyen dizi boyunca tamamen bohem takılan, bir karakter. Allah'ım o bohemlik nasıl karizmatik duruyor nasıl yakışıyor. 

Elinde koca koca ses mikrofonları dağ bayır demeden yeni sesler keşfediyor adamımız. (kesinlikle yeniden meslek seç deseler düşünmeden bu mesleği seçerdim). Mesleği baba mesleği, hayran olduğu babası küçükken gözlerinin önünde iş kazası geçirip vefat ediyor. Bunun acısıyla büyüyen Kyung oppamız başına dert olan anası ve 2 kardeşiyle hayatını sürdürmeye çalışıyor. 

Tabi bu buz dağının görünen kısmı. Onun en büyük trajedisi düğün günü gelini onu terk etmesidir. Ne not ne başka bir şey sadece öylece terk eder. >.<  Tüm bunlarla baş etmeye çalışırken birde üstüne geleceği görme yeteneğine sahip olur ki amanınn diyorum.. 

Bu yaşananlara dağlar bile dayanmazken Oppa nasıl dayansın, psikolojik sorunlar yaşayan Kyung oppa düzenli olarak psikologa gider. 

OPPA'YA YİNE GELECEĞİM AMA AZ SONRAAAA

Sıra gelsin esas kızımız Oh Hae Young'a  

Kızımız resmen her evde bulunan kız tipinden, misal bizimde evde var bknz:BEN :p Anasının kafasının tasını attırınca afiyetle saatte 180 km hız ile gelen terliği kafasında yiyebiliyor mesela, ne kadar da ben. İştah konusunda da epey bi gideri var hatunun, burda da aynı ben, depsreyona girmeye görelim tencerelerle bütünleşiyorum. Ve evet erkekler konusunda en az benim kadar, bizim kadar şansız (!) 

Adı, Oh Hae Young ! Allah'ım bir isim bu kadar mu uğursuz olur ya rabbim. İşte bunlar hep o ismin kulağa ezanla söylenmemesinden :p (der olayı dinimizin güzelliğine de getiririm)

Oh Hae Young'un isim laneti tee lise yıllarına dayanır, güzel mi güzel, alımlı mı alımlı bir başka
Oh Hae Young'un gelmesiyle hayatı tee o zaman alt üst olmaya başlar. Okuldaki herkes ona hayrandır. Ve isim karşıklığı nedeniyle bir çok kez farklı trajediler yaşamıştır. Ama asıl trajedi düğüne bir gün kala nışanlısı tarafından acımasızca terk edilmesidir.

Bundan sonrakiler Spoiler değil zira 1.bölümün sonunda neden terk ettiğini öğreniyoruz. 

Evet tam olarak bu esnada ben şok !!!!!!!  



Liseli diğer Oh Hae Young, bizim esas adamımız Kyung oppayı düğün günü terk eden hatundur.  İşte olaylar aslında bu terk etmeyle başlar. Kyung oppa şans eseri bir iş adamıyla tanışır ve adamın nışanlısının Oh Hae Young olduğunu öğrenir. Aslında
Oh Hae Youn bizim kızdır ama Oppa eski nışanlısı olduğunu sanır ve intikam planını oluşturur. İş adamının işine çomak sokar ve adamın iflas edip hapse girmesine neden olur. Tam oh içimin yağları eridi havalarına girerken, aslında adamın nışanlısının bizim Oh Hae Young  olduğunu öğrenir.  Ve ardından gelen pişmanlıklar silsilesi de alır başını gider. 

Karışık mı anlattım ki -,- aslında hiç karışık değil, izleseniz çok seversiniz <3


İşte sıra yukarıda bahsettiğim kısıma geldi. 

Büyük bir yanlış anlama ile bir kızın tüm hayallerini yıktığın için çok ama çok pişmandır. Ve bu pişmanlığın vermiş olduğu psikolojik sıkıntılardan (ben tamamen ona yoruoyurm) dolayı kızla ilgili sürekli gelecekten sahneler görür.  Ve evet kader denen o ulvi güç örüyor ağlarını ve bu ikisini birbirine bağlıyor. Kızı annesi evden kovar, e kız ev arayışına gire ve bulduğu ev Kyung oppanın yan bitişikteki depomsu evdir. Kızın ilk o gizli kapıyı keşfedişi ve kendisini Oppanın salonunun ortasında bulması ve ahh evet oppa ile karşılaşması :)))

Huuuhuuu.... evimin duvarları neden bu kadar sağlam ve duvarın arkasında neden hep harabociler olur ki :P 

Bohem prensim kızdan ne kadar kaçsa da kız bohem prensime tutulur ve peşinden gitmek ister. Her gitmede prens onu şiddetle geri çevirir anlayacağınız üzere kalbi kan ağlayarak geri çevirir. 

Ahh ahh ne aşk yaşıyorlar bir bilseniz ah bir izleseniz. Hayata küsersiniz yeminle. Prensin bir yerde ben sapık mıyım bir Oh Hae Youngdan ayrılıp diğer Oh Hae Young ile çıkayım söylemi sözlerin bittiği yer. Nasıl isyandır nasıl içten yanmadır bu


Tamam kız da aşık oldu ama prensimde çok fena aşık oldu çoooooooooook. Hala kıza düğün öncesi kendisi yüzünden terk edildiğini demedi, diyemedi. Deli gibi o bölümü bekliyorum. Çok ağlayacağız çoooook.. 


Spoiler vermeden diziyi anlatmak kadar zor bir şey varsa o da spoiler vermeden kitap yorumlamak :D bu ikisi ölümüne kapışır.. 


Hele Oppa'nın gördüğü bir öngörü var ki, resmen kalbime ok gibi saplandı. Ne olacak, nasıl olacak diye çok fena meraklardayım.

Sizce bu senarislter bize ne gibi bir şok yaşatır?? 
Tabiki dizi de çok daha fazlası var, tabiki dizi de bir çok sahnede kendimizden geçiyoruz. Konu bolluğu yanında sıkmıyor boğmuyor zevkle ve aşkla izletiyor.. 
 
Ve işte dananın kuyruğunun koptuğu yer..

Bir bakışı var ki. Bana öyle baksa saliesede ben ölü, ben vefat ben ruh teslim...


O değil de biri bize böyle aşkla sarılamadan göcüp gideceği(m)z ya bu hayattan yanarım yanarım ona yanarım..


Dizi boyunca bohem prensimin yüzünde neredeyse hiç olmayan gülümsemlerden bir demet sizin için bizim için hepimiz için... \*_*/

Ve dizinin bir diğer sevdiğim çılgınları. Biri Oppa'nın ablası diğeri Oppa'nın en yakın arkadaşı. Bu ikisi evlensin boy boy çocukları olsun mutlu mesut yaşasınlar istiyorum xD

Tam deliler, hayat onlara güzel hacı.

Sizinle paylaşmak istediğim bir kaç gif daha vardı ama malum ramazan ayındayız, orucumuzu riske atmayalım xD Bunlarla idare edelim..
 



Dizinin uzun fragmanına bakmadan olmaz değil mi? Her bir saniyesini dikkalice izlemenizi tavsiye ederim



Dizinin o kadar harika ostları var ki hangi birini sizinle paylaşayım diye dakikalarca düşünmekten beynim pişti.

Ve sonunda kararım



Bir sonraki inclemede görüşünceye dek yeniden hayırlı ramazanlar, iyi seyiler bolca kitap okumalar olsun korecanlarım & kitap kurtlarım..


Buyrunuz dizi künyesi sizlerle


Adı: Another Miss Oh | Oh Hae-Young Again 또 오해영
Tür: Romantik, Komedi, Fantastik
Yönetmen: Song Hyun-Wook
Senarist: Park Hae-Young
Yayıncı: tvN
Bölüm Sayısı: 18
Yapım Yılı: 2016
Yayın Tarihi: 2 Mayıs 2016 - 28 Haziran 2016
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi & Salı - 23:00
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore


 Dizi Konusu:
'Another Miss Oh' Hayatları birbirinin tam tersi olan, aynı ismi paylaşan (Oh Hae Young)
iki kadın hakkındaki romantik-gizem dizisidir.
Oh Hae Young ortalama görünümlü, ortalama zekada ve sakar biridir.Liseden beri sürekli daha popüler, yetenekli ve iyi bir zekası olan diğerOh Hae Young'un gölgesinde kalmıştır. İronik olan ise liseden mezun olduktan sonra aynı şirkette Müdür Yardımcısı ve Ekip Yöneticisi olarak çalışmaya başlamalarıdır.Tüm bunların merkezindeki Park Do Kyung, bu iki kadın arasında aklınızı başınızdan alacak bir kadere sahiptir.Film endüstrisinin en iyi ses yönetmeni ve işinde mükemmelliyetçi olan Do Kyung bir gün aniden kısa vadeli olaral geleceği görme yeteneği kazanır. Ve Park Do Kyung, bu iki kadının hayatına girerek kendisini çözmeye çalışır.


Ve bu dokunuş bizler için gelsin :) 




  Evet bir K-Drama incelemesinin daha sonuna geldik.. 


Ramazan nedeniyle kitap okumak bana işkence, o yüzden Ramazan boyunca beni K-drama incelemeleri için buralarda epeyce görür olacaksınız. 

Beni yalnız bırakmayınız efenim..

Sevgiler As!