, , , , , , , , , , , , , ,

As!'den_ J. Redmerski_Killing Sarai_Yorumu

Selam gençler, nasılsınız bakalım? 

Ramazan ayında kitap okunmuyor arkadaş, deyip durdum, durdum ama ta ki elime Sarai kitabını alana kadar. An itibariyle tüm dediklerimi yedim yuttum !!!

Eğer elimizdeki kitap sürükleyici ve kurgusu sağlam ise oruç kafayla bile o kitap sıkıntısız bir şekilde okunup bitebiliyormuş.. 
Ben bu yazarı çok sevdim, bu kanıya tee Hiçliğin Kıyısında kitabında varmıştım ama bu kitapla kesinleşti, teyidi alındı ve onaylandı..

Daha kitabın ilk sayfasında Victor ve Javier'in sağlam kapışmasıyla başlaması zaten olayı 1-0 önde götürmesine neden oluyor..  

Size öncelikle Victor'dan mı yoksa Niklas'dan mı bahsedeyim bilemiyorum. Acımasız katil Victor'a hayran kalıp, kardeşine koşulsuz bağlı olan haberci Niklas'a ise resmen bayıldım, kendisi Victor'un gölgesinde kalmış olabilir ama bence sadakati muazzamdı.. 

Fighting size brotherslerimmmm xD 

 Ohhh Yeahhh bu castı çok sevdim ben.. Izel tam hayalimdeki cadı, Victor ve Niklas ise huhhhh !! 

Dostlar, kitabın konusu öyle sıkmıyor sizi deyim ben.. Yalın anlatımı, olayların su gibi akışı, bir ara acaba sayfamı atladım dememe bile sebebiyet veriyor. 

Haydi size biraz kitaptan bahsedeyim.. 
..Görsel buradan alınmıştır..

Kızımız Sarai'nin annesi onu on dört yaşındayken sevgilisi Javier'ın yanına Meksika sınırında bir yerlere bırakır ve dokuz yıl boyunca kötü kalpli Javier'in esiri olur. Yıllar sonra Amerikalı bir admın esir tutulduğu yere geldiğini öğrenen Sarai gece sessizce Amerikalının arabasında saklanır ve kaçış planını oluşturur. Amerikalı adam, kiralık bir katildir ve Javier için bir iş (!) yapacaktır. Evet doğru bildiniz bu Amerikalı Victor'un ta kendisidir. 

Birlik adına çalışan Victor'un olmadık bir zamanda arabasında gizlenen kaçağın başına bela olması, şahsen bence başına gelebilecek en güzel şeydi :D Victor, Sarai'yi başta Javier'e geri göndermeyi planlıyordur ama sonradan kızın Javier için önemini anlayıp kızı kullanmaya karar veriyor. İlk başlarda kızı diğer önemli kızla takas etmek için kullanmakta kararlı olsa da Sarai'nin başına gelenlere yakından tanık olunca bu fikirden yavaş yavaş uzaklaşmaya başlıyor.

Victor ve Sarai kaçıyor Javier kovalıyor, birlik Victor'un yanlışlarından rahatsız olmaya başlıyor, kardeş Niklas, Victor'u paylaşmamaya kararlı davranıyor. Ve Sarai'nin Victor gibi olma isteği ise ayyuka çıkıyor. 

Valla bu kız yapar, ben korktum bu kızın korkusuz korkalığından..

Evet dedim ya kitapta konular su gibi akıyor diye, cidden öyle.. Bir bakmışsınız Tuscon'dalar bir bakmışız L.A dalar. 

Kitapta en çok sevdiğim.. Sarai, Victor'dan hoşlanmaya başlıyor, Victor'da boş değil ama onun öncelikleri her şeyin ötesinde.. Misal önceliği birlik "ben birlikten başka bir şey bilmem diyor" , sonraki öncelliği Sarai'yi korumak "onun korkusuz korkalığının başına iş açacağından endişe etmekten adam uyku uyuyamıyor daha ne olsun" ve sonraki öncelliği Sarai'nin normal insanlar gibi okula gitmesi, işe girmesi yeni dostlar edinmesi kısaca hayatını yaşaması.  Hal böyleyken daha ilk sayfalarda, hatta orta sayfalara kadar kendilerini kumrular gibi aşık mod da göremiyoruz . Sıkıntı yok ! Aşk onları bulana kadar ki kısıma kadar  masum meraklar, kıskanmalı, atarlı giderli anlar yetiyor bizlere..


Kaçmakta bir yere kadar elbet, Victor Javier'i bulmak için geri dönerken, Javier herkesi atlatıp Sarai'yi 12 numaralı güvenli evde buluyor. Ortalığı kan gölüne çevirmeye kararlı olan Javier'i bakalım kim nasıl durduracak :) Merak ettiğiniz değil mi? aha bende merak etmiştim o yüzden yemedim içmedim kitabı bitirdim :) 

Beni yormadan sıkmadan okunacak kitaplar arasında girenlerden oldu Sarai. Hayat zaten zor azizim, bir de okuduğumuz kitaplar neden yorsun bizi diyorsanız buyurunuz tavsiyeme kulak veriniz. 

Kitaptaki En'lerim
En sevdiğim karakter: Elbetteki soyadını dahi bilmediğimiz katiller çetesi liderimiz Victor 
En sevdiğim an: Victor'un Sarai'yi arabada bulduğu an ile Javier'in Sarai'yi bulduğu an.. 
En sevmediğim an: Son gittikleri görev -,- 
En sevdiğim alıntı(lar):  Gülümsüyordu. Sadece gözleriyle değil dudaklarıyla da gülümsüyordu.. Çok tatlıydı.. Tehlikeli bir şekilde tatlı..

************ 
Bu olduğum her şeye karşı geliyor Sarai " dedi ve beni öptü.
"Hayır değil " diye fısıldadım ve ona karşılık verdim.. "Gerçekten olduğun kişiye biraz daha yaklaşıyorsun."

 
Bana da bir kerecik öyle gülsen ya, hep Sarai hep Sarai :'( 

Bunu paylaşmasam olmazdı... Evet doğru bildiniz bendeniz bu afişle aşk yaşıyorum... Afişi yapan kim bilmiyorum ama ellerine sağlık. Bu mübarek ramazan günlerinde bolca duacısıyım :D
 afişe bakarken ben

Kitap tanıtımına geçmeden son notlarımı da sizinle paylaşayım.. Serimiz şu an için 6 kitap ama yazar, yazmaya devam ediyor. İkinci kitapta Sarai ve Victor arasında ama ben merakla Niklas'ın kitabını bekliyorum ki bu 4.kitabı beklemek demek.. Ve bu esnada ben yine Ephesus kapısını aşındırmanın planlarını yapıyorum.. 

 
Kapakların hepsi mi böylesi şahane olur.. Serinin tüm kapaklarını beğendim, hatta ba-yıl-dım.. Sevgili Ephesus Yayınları, lütfen diğerleride orjinal kapaklarla çıksın lütfen..lütfen..lütfen..
Bknz: Seri sıralaması
Killing Sarai (In the Company of Killers, #1) 
Reviving Izabel (In the Company of Killers, #2) 
The Swan & the Jackal (In the Company of Killers, #3) 
Seeds of Iniquity (In the Company of Killers, #4) 
The Black Wolf (In the Company of Killers, #5) 
Behind the Hands That Kill (In the Company of Killers, #6) 
Spiders in the Grove (In the Company of Killers #7)


Kitap Tanıtımı

  Kitap Adı: Sarai
Orjinal Adı: Killing Sarai
Yazar: J.A Redmerski
Tür: Romantik Polisiye
Sayfa Sayısı: 344 
Seri Adı: In the Company of Killers Serisi 
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Basım Tarihi:  2016

Arka Kapak
"Beş yıldız!" 
-The Book Enthusiast -

"Bu seri inanılmaz."
-Smi Book Club-

The New York Times, USA Today ve The Wall Street Journal'ın çok satan yazarı J.A. Redmerski'den tutkunun ve hayatta kalma mücadelesinin romanı… 

Sarai henüz on dört yaşındayken annesi tarafından Meksika'daki bir uyuşturucu baronunun yanında yaşamaya zorlanmıştır. Fakat Sarai, normal bir hayatın ne demek olduğunu unutmasına rağmen, zorla alıkonulduğu evden kaçma umudunu da hiç yitirmemiştir. Soğukkanlı bir katil olan Victor da tıpkı Sarai gibi çocukluğundan beri hep ölüme ve şiddete tanık olmuştur. Victor öldüreceği yeni hedefiyle ilgili bilgi almak için Sarai'ın bulunduğu yere geldiğinde genç kız ,buradan kaçabilmek için elindeki tek fırsatın bu adam olduğunu anlar. Ne var ki, işler Sarai'ın planladığı gibi gitmez ve tehlikeli bir adamın elinden kaçarken, kendini Tucson'a giden bir kamyonun arkasında değil, bambaşka tehlikelerin içinde bulur. 

Firar sırasında Victor içgüdülerinin etkisindeki kişiliğinden sıyrılır, vicdanının sesini dinler ve Sarai'a yardım etmeye karar verir. Çift birbirine gittikçe yakınlaşırken, Victor kızı korumak için her şeyini, hatta herkes gibi Sarai'ın ölmesini isteyen erkek kardeşi Niklas'la aralarındaki ilişkiyi bile tehlikeye atar. Victor ve Sarai birbirlerine olan güvenlerini arttırırken, aralarındaki uyuşmazlıklar da zamanla azalmaya başlar. Peki Victor'un kaba kuvvete dayanan yetenekleri ve tecrübesi Sarai'ın hayatta kalmasına yetecek midir? Bu kitap Sarai ve Victor'un hikâyesidir.
 
İncelemek için
 
Okumak İptiladır Müptelalara Selam!!! Kitapsız bir tek günümüzün dahi geçmemesi dileğiyle.. Sevgilerle As!