, , , , , , , , , , , , ,

As!'den_ Aleatha Romig & Tutku Oyunları - Yüzleşme (Truth by Consequences Series #2) Tanıtımı

Geliyorrrrrr... Geliyorrrrr... Arkadya Bitter'in efsane serisi gönlümün efendisi Anthony Rawlings geliyor...

Arkadya Bitter Facebook sayfasından alınmıştır.

Benden uzunca bir süre haber alamazsanız şayet, bilin ki heyecandan ben ölü, ben bitik, ben kayıp. Uzun ama cidden çok uzun zamandır beklediğim Tutku Oyunları serisinin 2. kitabı Yüzleşme çok yakında geliyor hal böyle olunca aradığınız kişiye belli bir süre ulaşamayacak olacaksınız. İlk kitap nasıl güzel, nasıl harika, nasıl muhteşemdi var ya anlatsam saatler yetmez. Ama siz yine de az biraz fikir sahibi olmak isterseniz yorumuma  "buradan" bakabilirsiniz. 

Kitabın seveni epeyce bir fazla, haliyle Anthony Rawlings'i paylaştığım insan sayısı da nirvanaya ulaşmış durumda. Eee bu durumdan muzdaribim tabi, gönül ister ki bir tek ben seveyim bir tek benim olsun ama maalesef bu pek mümkün olmuyor :(  .... 

Birinci kitabın sonu öyle bir yerde bitmişti ki, o gün bugündür 1 yaş yaşlandım. Deli gibi yabancı sitelerde spoiler aradım - sonuç, bulamadım bulamadıkça kendimi bi yerlere kilitlemek kitap çıkana kadar orada saklanmak istedim.

 
 - Neyse ki sevgili Arkadya Bitter - yeter seni bu kadar Anthony hasretinde bıraktığımız, vuslatın çok yakında sona eriyor - dedi de beni yeryüzüne indirdi.  Mayıs ayı bereket ayı mutluluk ayım oldu resmen. Kitap elime ulaşsın da bir an önce okuyayım diye an itibariyle yerimde saatleri, dakikaları, saniyeleri hatta saliseler sayıyorum. O kitap avuçlarımın arasında yerini alacak !! 


 Sıra gelsin 2. kitabımızın tanıtımına

Öncelikle belirtmek isterim ki, kapağı orjinal halinden daha çok sevdim. Kapağa baktıkça daha da bir merakım artıyor.  Anthony Rawlings ve Claire Nichols siz ne işler çeviriyorsunuz dedirtiyor bana..

Kitap Künyesi 
Kitap Adı: Tutku Oyunları 2 / Yüzleşme
Orjinal adı: Truth
Yazar: Aleatha Romig (ablam benim elin dert görmesin)
Yayınevi: Arkadya Bitter Yayınları
Türü: Roman
Sayfa Sayısı: 456
Baskı Yılı: 2016 

 Arka Kapak Yazısı:

Yüzleşmek cesaret ister!
Nefret ve aşk. İntikam ve güven.

Anthony Rawlings ile Claire Nichols…

Kuralları tutku, esaret ve deliliğin yan yana gelişiyle yazılan, ölümcül bir oyunun iki farklı tarafıydı. Aşkın görünmez tuzağına düşüp, oyunu kaybettiğini düşünen tarafsa Claire'di. Ancak bilmediği bir şey vardı; bazı oyunlar tam da bitti sanıldığı yerde başlardı.
Önce Anthony Rawlings'in baskıcı aşkından ve lüks hapishanesinden, sonrasında ise yeni esaretinden kurtulan Claire Nichols, artık özgür. Öte yandan bu yeni özgürlük çok daha fazla sır, tehlike ve yepyeni bir esaret anlamına da geliyor. Elindeki sorulara alacağı her cevabınsa bambaşka bir bedeli var. Claire bir kez daha düşmanının karanlık gözlerinin içine bakmak zorunda.
Anthony ve Claire için kurallar yeniden yazılıyor.
Bu oyun henüz bitmedi. İkinci rounda hazır olun. 
Şimdi sonuçlarla yüzleşme zamanı!

*************
Ve elbetteki 

Serinin geri kalanına ulaşmak için buraya
Yazara ulaşmak için buraya (demedim dimi? kendisi sıkı bir instagram kullanıcısı ve Türk okurlarını takip etmeyi seviyor)
Satın almak ve incelemek için buraya