, , , , , ,

As!'den_Kargo Ne Getirdi_de_Konuğum_Pegasus Yayınları

Selam millet, sanırım ömrümün 3/1 lik kısmı kapı önlerinde kargo beklemekle geçecek. Eee bundan şikayetçi miyim? Elbette hayır, daha çok beklerim ben yeter ki daha çok kargo gelsin :) 

                               Kargo ne getirdi bu hafta ki konuğum Pegasus Yayınları


Evet sevgili ikizim öteki tekim blogger'ım Serpil ile kıydık paracıklara yığdık Pegasus Kitaplarını.

Evet ! Pegasus Yayınları çok pahalı, evet ! Pegasus Yayınları yeni harika kitaplarla gönlümüzü sürekli çalıyor, evet ! Pegasus Kitaplarının olmadığı tek bir kitaplığa bile bu zamana kadar denk gelmedik. 

Hal böyle olunca hem şikayet edip, hem de alır okurum modundan asla kopmuyoruz. 
Neden mi yapamıyoruz? Çünkü bizler kitap aşığı, bibliophile manyaklarıyız :)  
Neyse efenim kısa kesiyor ve alınan şahane kitapları sizlerle paylaşmaya geçiyorum. 

  


 İlk olarak en bi merak ettiğim GÖRÜNMEZ kitabıyla başlamak istiyorum. 
Kitabın iki adet yazarı var. Bir kitabı iki kişi yazması değişik bir tat verecek gibime geliyor ama konusu güzel olunca yapacak bir şey yok. Alındı ve zevkle okunacak. Daha detaylıca incelemek isteyenlere buyrunuz efenim linke TIK TIK hoppp Görünmez / Yazar: David Levithan Levithan, Andrea Cremer 
 Görünmezlik Laneti Taşıyan Bir Çocuk: Stephen
Stephen görünmez olarak yaşamaya alışkındır. O böyle doğmuştur: Görünmez. Lanetli. 



Sırada, neden bilmem okumayı alışkanlık haline getirdiğim Becca ablamız ve son kitabı TEHLİKELİ YALANLAR var. 
Hush hush serisinde yerden yere vurduğum bölümler varken bazı bölümlerde de göklere çıkardığım bir yazardı. Sonrasında okuduğum Siyah Buz ile bir tık daha beğendiğim yazarın bakalım Tehlikeli Yalanlar kitabıyla beni ne kadar etkileyecek. 
İncelemek isteyenlere benden yine bir TIK TIK Tehlikeli Yalanlar / Becca Fitzpatrick  
  "Okuyucuları şaşırtacak sonuyla, gerilim maskesi ardına saklanmış, muhteşem bir roman." - diyor - Publishers Weekly-  


 
  








Evet sıradaki 3.kitap ise gerilim de bence kesinlikle çığır açan bir yazar Wulf Dorn ve FOBİ kitabıyla kitaplığımda yerini alacak. 
Kendisiyle ilk olarak Hain Yüreğim kitabıyla tanışmıştım. Alınan duyumlara göre bu kitap ondan çok daha iyiymiş. Hadi bakalım.. 
Arka kapak yazsını merak edenlere, eee o zaman TIK TIK Fobi / Wulf Dorn

Fobi kapıları kilitle! Korku soğuk hava gibi içeri sızmak istiyor…


Sıra tüm kitap satış sitelerinde satış rekorlarını alt üst eden. Bir kesimin çılgınlar gibi sevdiği, beklediği ve bu bekleyişte benim de deli gibi merak ettiğim kitaba geldi. YABANCI / ŞAHMERAN.. 

Bir gün bu merakım beni öldürse de evet bende Yabancı-lar kervanına katıldım ve kitabı aldım. Hava atmak gibi olmasın da hem de imzalı olarak aldım :) 

Az kaldı bende bu meşhur yabancıyla tanışacağım. Nedir kimdir necidir diye merak ediyorsanız buyrunuz o halde TIK TIK Yabancı-Sahmeran/ Öznur Yıldırım 

Sen cennetin varlığından gurur duy, ben cehennemi istiyorum.


Şimdi kitap hakkında en ufak bir fikrimin dahi olmadığı kitaba EN KARANLIK YALAN :) 
Tahmin edeceğiniz üzere kitabı alan ikiz Serpil, kendisi pek sever böyle alengerli kitapları xD 
Bu da zanımca onlardan biri. Seri de baya En'li ve Karanlıklı isimler mevcut. Karanlık olunca paranormalin dibine vurmuş bir kitap oluyor kendisi :p Kitap incelemesi için TIK TIK En Karanlık Yalan / Gena Showalter
Aşk bazen insanı gerçek ile yalan arasında bırakır. 







Sırada ilk kitabını Tüyap kitap fuarından aldığım Eksik Parça kitabının devamı AKIL ÇIKMAZI var. 

Henüz ilk kitabı okumak bana nasip olmadı ama ikiz Serpil okudu, beğendi ki serinin ikinci kitabını da kitaplığımıza kattı. Hadi bakalım hayırlısı, bu da okunacaklar arasında girdi bile.. 

Bu ve seriyi incelemek isteyenlere TIK TIK Akıl Çıkmazı / Michelle Hodkin





Bir Serpil klasiği kitap Susan Mallery'den TATLI KAÇAMAK.. Bu yazarı bu ülkede sanırım bir tek benim ikizim böylesi aşkla takip edip okuyor. :) Ben serinin birinci kitabını okuyup hakkını yemeyeyim çok beğenmiştim. Ama nedense devamını getiremedim. Ben daha ikinci kitaba level atlayamadan serinin bilmem kaçıncı kitabı da çıkmış. Okunacaksın emin ol ! 

Seriyi incelemek isteyenlere TIK TIK Tatlı Kaçamak ve Diğer Kitaplar / Susan Mallery

spot cümleyle de çok pis deşiyor yaramı :p

En Tatlı Hayat Bile Aşk Olmadan Sıkıcıdır! 




 



Ve işte sıra son iki kitaba geldi.. İHTİRAS ÇİÇEĞİ ve LAVANTA KOKULU SABAHLAR. 

Kitaplar hakkında bir bilgim yok ama arka kapak yazıları epey ilgi çekici. Yazarında Pegasus Yayınlarından çıkan bir kaç tane daha kitabı var. Madem yayınevi bu kadar istikrarla çıkarıyor demek ki var bir bildikleri :) 

Bu ikisi ve daha fazlası için TIK TIK Jude Deveraux Kitapları

En çok bunu sevdim; 

Yıllar önce zamansız sonlanan bir sevda Sırların ortasında filizlenen yeni bir aşk Geçmişte ve bugün, her şey aşk uğruna…



Nasıl? Kitapların hepsi harika değil mi? Umuyorum ki içeriğide en az arka kapak yazıları kadar şahanedir. 
Evet bir kargo ne getirdinin daha sonuna geldim :( Yeni, yeni kargolarda görüşmek üzere efenim.. Cüzdanım boş ama kitaplığım dolu bir şekilde hayata devam ediyorum. 


Okumak İptiladır Müptelalara Selam!!! Kitapsız bir tek günümüzün dahi geçmemesi dileğiyle.. Sevgilerle As!