, , , , , , , , , , ,

As!'den_Kargo Ne Getirdi_de_Konuğum_Okuoku

Selam gençlik,  yine ben :) Ben dahil tüm kitap kurtlarının en bi sevdiği, internet nimetlerinden yararlanarak satın aldığı, camda, kapıda yetmezse çatıda nöbet tutarak beklediği "bu kargo da nerde kaldı" cümlesini eksik etmediğimiz yerden sizlere bildiriyorum. 

 Yani kısaca bugün ki yazım Kargo Ne Getirdi den başka bir şey değil :)
  
  Kargom ne getirdi merak ediyorsanız şayet o zaman paylaşımıma Welcome to *_*

Sevgili ikizim öteki tekim biricik ikizim Serpil ile beraber Okuoku kitap satış sitesine şöyle bir bakalım (!) dedik. İnanın almak aklımızın ucundan dahi geçmemişti :P nasıl oldu, ne ara oldu anlamadan bir de baktık sepetteki kitap sayısı 11'e ulaşmış. Hal böyle olunca ipin ucunu daha fazla kaçırmadan bu kadarla verelim siparişimizi dedik. İnanıyorum ki bir gün daha bekleseydik bu sayı değil 11 - 51 i bulurdu. 
 
 Buyrunuz yepisyeni kitaplarımız sizlerle..






İlk kitap(lar) Artemis Yayınları'ndan Ay Günlükleri serisi (The Lunar Chronicle Series) 

Türü Bilim kurgu ve distopya seri ve bilin bakalım kimin ilgisini pek çekmedi xd Tabiki de benimmmm. Ama sevgili ikizim Serpil'in deli gibi bu seriyi okumak istediğini biliyorum :)  

Ayrıca allah aşkına kitapların adını okuyamayan bir tek ben miyim?









Artemis Yayınlarından gelen son kitap ise Bir Gece Avcısı Serisi Kızıl Damla kitabı.. Serinin kaçıncı kitabı olduğu hakkında bir fikrim yok, çokta merak ettiğim söylenmez :D

Tahmin etmek zor değil dimi? Evet bu kitabı da ikiz Serpil aldı. Ve eminim ki okuma sırasının buna gelmesi için diğer kitapları anında okuyup yutacak ve sıra buna geldiğinde dünyalar onun olacak :))))))











 Efenim şimdi sırada Novella ve Novella Dinamik yayınevlerinde. 

İlk olarak Kargalar Meclisi kitabından bahsetmek istiyorum. Konusu hakkında tam bir fikrim yok. Bazı sosyalmedya da iyi ve kötü yorumlarını okudum. Bu iyi/kötü yorumlarada çok takılmam ben, okuyup iyi mi kötü mü ben karar vermek isterim. Kitabı asıl alma nedenim, dış görünüşü,  iç kapağı, cildinin muazzam derecede harika oluşu - bence bunlar yeterli sebep. Kitapçıda gördüğümde abartsız yarım saat kitabı inceledim . Sen kitaplığımda olmalısın dedim ve evet sonuç, aldım. Okunacak elbette ama daha sırası var . 

Bir diğer kitap Kılıç ve Çiçek "Biri Viking, biri İrlandalı, Biri buz, biri ateş, Biri kılıç, biri çiçek" Tam olarak bu spot cümle sayesinde alındı. Arka kapak yazısı tam bir umutsuz aşk vakası. Ne diyebilirim ki biz Türk'ler umutsuz aşk dramlarını severiz :)




Sıra gelsin Martı Yayınlarına , dizisini henüz izlememiş olsam da ara ara açıp fotoğraflarına baktığım, hatta bir ara sevgili Poldark ve Demelza'mızı masaüstü bile yapmışlığım var.

Kaderde önce kitabını okuyup sonra dizisini mi izlemek var bilinmez ama söz konusu eski dönem olunca ben ne eder yapar her ikisinide neticelendiririm :) 

Polisiye ve aşkı aynı anda harika yazan kimdir diye sorukduğunda aklıma ilk Linda Howard ablam gelir. Misal bir "O gecenin ardından" kitabı vardır ki akıllara zarar, "Hep senin yanındayım" kitabını izah bile edemem.. Şayet okumayanınız varsa üzgünüm çok şey kaybettiniz. Ve umuyorum ki aynı düşünceleri yeni kitabı ZAMANSIZ FIRTINA içinde diyebileceğim. 




Gelsin Altın Kitaplar , Öyle aman aman ilgimi çeken ve kitaplarını okuduğum bir yayınevi değil. Kaç kitabını okudum hatırlamıyorum bile ama işte böyle sağlam isimli ve konulu kitaplar çıkarırsa ilgi radarlarıma anında giriyor.

"Seni kimin izlediğini asla bilemezsin" 

Fark etmişsinizdir sanırım spot cümlelere ayrı bir takıntım var. Eğer o spot cümleyi okuduğumda beni etkiliyorsa kitabın içeriği, kapak dizaynı, çevirisi vs. çok enterese etmez direk alırım. İşte bunda da tam olarak öyle oldu. 

Kitabın arka kapak konusuda epeyce ilgi çekici, belirteyim istedim. 




Evet gelelim siparişimizin son kitabı Pegasus Yayınlarından 
 
Pegasus Yayınlarından asıl vurgunumuz (kargomuz) önümüzdeki hafta olacak (offf çok heyecanlıyım) ama siparişi verirken bunu es geçemedim. Konusu polisiye olunca ve bende bu günlerde polisiye kitaplara sarınca almamak olmazdı. 


Asla ağlamaz. Sonbaharı çok sever. Bunu onlara söylemek istiyorum. Dökülen yaprakları çocuk gibi toplayıp saklar. O sadece bir çocuk. Bulun Onu.










Bir Kargo Ne Getirdinin daha sonuna geldik dostlar.. Yayında ve yapımda emeği geçen Okuoku kitap satış sitesine, sevgili yayınevlerine ve elbetteki kaybolup giden paracıklarımıza çok ama çok teşekkürler. 
 


İşte bunun adı toplu aile tablosudur 




Okumak İptiladır Müptelalara Selam!!! Kitapsız bir tek günümüzün dahi geçmemesi dileğiyle.. Sevgilerle As!