, , , , , , , ,

As!'den_Beyza Alkoç ➖ KARANTİNA_Kitabı_Kore Cast_İncelemesi

Selam gençler, nasılsınız bakalım? 


Efenim, malumunuz kitaplamolablog tur ekibi olarak KARANTİNA kitabının turunu keyifle yapmaktayız [kitap yorumlarını BURADAN ve BURADAN okuyabilirsiniz].  Peki sadece okumak yeter mi bize? Tabi ki hayırrrrrrrrrr ! Bu kadarla kalmasın turumuza bir de Kore Cast ekleyelim dedik ve bendeniz As! kız Kore Cast incelemesi ile karşınıza geldi.  

Okuyanlar bilirler, kitabımızın toplamda dört ana karakteri var. Kendilerine MAHŞERİN DÖRT ATLISI olarak adlandırıyorlar. İncelememiz bu dört karakterden oluşuyor (sonuna bir bonus eklenebilir) 

Kore Castımızı incelemeye hazır mısınız? 

İlk karakterimize Romeo'muz sevgili Onur'umuz ile başlamazsam olmazdı tabi. Daha sayfaları çevirir çevirmez aklıma Kore Castı yaparsam sen Woo Bin olmalısın demiştim. İçime dert olurdu olmasaydı :) Çünkü Woo Bin'de bizim  her zaman sert çocuğumuz <3 

İşte karşınıza Romeo'muz Onur'umuz Woo Bin 

Kendisi okulun sert ama bir o kadar da yaralı çocuğu. Daha küçücük bir çocukken annesinin cesedi başında saatlerce bekleyen o küçük çocuk, yıllar içerisinde duygularına tamamen kaybetmiştir ve korkusuz sert biri olup çıkmıştır. 


Çok sert, epeyce cool takılıyoruz biz.  Ah o sertliğin yıkılmaz duvarlarının arkasında bir de anlayışlı ve duygusal bir kalbi var ki, ağlarız, ağlarız ve yine ağlarız. . . 

Kıyamam ya.. Ponciğim benim, seni ağlatan hainler sürüm sürüm sürünsünler :'( 

Woo Bin'imize ay aman Onur'umuza hoşçakal diyor, bir sonraki durağımıza ilerliyoruz. 

Bence oynadığı lise konulu dizilerde çok iyi, hele bir de dizide kötü çocuk varsa ve kötü çocuk ona hayransa o dizinin piri Park Shin Hye dir.  

Zeynep = Park Shin Hye  

Aslında her şey okul müdürünün okulu KARANTİNA ya alındığını açıklamasıyla başladı.Zeynep o andan itibaren başına gelenleri rüyasında görse inanmazdı :)


Nasıl tatlılar ya :)   
Onur ile Zeynep'i,  Woo Bin ile Park Shin Hye'yi bir araya getirenden Allah razı olsun :D 



Giflere hayran hayran baka dururken mahşerin diğer atlılarını unutmuyoruz elbette..

Sıra gelsin mahşerin diğer atlılarına.. 


Onur'un çocukluk arkadaşları. Burak ve Mert. 

Bizim neden  böylesi çocukluk arkadaşlarımız olmadı? Ben bir ara bu soruya ciddi takıldım -,- hayır yani neyimiz eksik ki :/ 

 Önceliğim ikinci favorim Burak yani Kang Ha Neul .. 


 Grubun en bi çapkını, neredesin diye sorulduğunda verilecek ilk cevap bilmem şu kızın yanında :) Bence çapkınlık yakışıyor kendisine..  Peki sizce de Burak, Kang Ha Neul olsaydı güzel olmaz mıydı? 

Evet o çapkın olabilir belki ama özünde dostuna sadık bir adam. Ah ah bu zamanda nerede böylesi <3 




Sırada arkadaşların bir diğer vefalısı. Neden bilmem sonraki kitaplarda onun hikayesini çok merak ediyorum. 


Mert & Lee Min Ho  


Hepsi mutlu olsun istiyorum ama Mert'in bir tık daha fazla mutlu olmasını istiyorum.   Mert ve Burak'ın birbirleri ile olan şakalaşmaları hatta ve hatta ilanı aşklarını okurken çok ama çok eğleneceksiniz :)




İncelememizin sonlarına yaklaşırken eklemek konusunda kararsız kaldığım, beni resmen hayal kırıklığına uğratan adam var. Başlarda çok sevdim de sonlara doğru üzdün beni Sinan. 

Bence Sinan'a en güzel Seo Kang Joon uyar. Ya sizce? 

Ne olursan ol, ne yaparsan yap incelememe senide eklemeden edemedim, kıymetimi bil sev beni Sinan.. 




Evet bir Kore Cast'ın da sonuna geldik.... Umarım beğenmişsinizdir. Zira ben incelemeyi oluştururken çok eğlendim ve sevdimmmm  <3 



 Bir sonraki Kore Cast da buluşuncaya dek, Kitapla ve Kore Dramaları ile kalın..