, , , , , , , , ,

JENNIFER APODACA || KALBİM AŞKTAN YANA ALINTILAR (Rüya Kız&SerpilKır)

JENNIFER APODACA || KALBİM AŞKTAN YANA
ALINTILAR


HERKESE MERHABA
Kitapla_Mola ekibi olarak
bu kez karşınıza keyifli bir kitaba OKUMA ETKİNLİĞİ düzenleyerek geldik..
Kendi açımızdan iyi de ettik ;)

Yorum için Tik tik
Okuma Etkinliği Takip için Tik tik
Yazar Tanıtımı için Tik Tik
Şimdi sizleri kitabın içinden bir kaç alıntı ile başbaşa bırakıyorum ^^
Keyifli okumalar.




"Sana istediklerini sunamazdım. Bağlılık bana göre değil. "
"Bunu anladım zaten. Çok uzun zaman oldu." Megan bakışlarını ondan kaçırdı. "Yardımın için teşekkürler ama artık işimiz bitti. Gidebilirsin."
"Gitmek istemiyorum,Meg."



"Kıskandın mı? "
"Görünüşe göre, " dedi Adam hafifçe gülerek. "Ve bundan hoşlanmadım."

~~~~~~~~~~

"Gitmem gerek." Megan onun kollarının arasından çekildi. 
Adam başıyla onayladı. Bu her ikisi için de daha iyiydi ve Adam bunu biliyordu. "Seni arabana götüreyim." Megan'ın kolunu tuttu. "Karşı çıkma. Bir çok açıdan hasarlı olabilirim ama arabana binip kapıları kilitlediğinden emin olacağım. "

~~~~~~~~~~

"Ve savaşmaya devam ettim. Dünyayı senin için daha iyi bir yer haline getirmek istedim."
Megan'ın gözleri doldu. "Adam..."
Adam onun tekrar içine çekmesini engellemek için başını iki yana salladı. "Sen o kadın değilsin. Sen olduğunu sandığım kişi değilsin. "



"Bu hiç değişmeyecek," dedi sesi her kelimeyle daha da derinleşirken." Yanıp sönmeyecek ya da ölüp gitmeyecek." Derin bir nefes aldı.
"Ne?"
"Bu çekim. Sana deliler gibi kızgın olsam da seni hala istiyorum."

~~~~~~~~~~

"Bu Hunter Reece."
Koyu mavi gözlü adam elini uzatıp sırıttı. "Adam'ın dünya düzenini alt üst eden kadınla tanışmaktan memnun oldum." 

~~~~~~~~~~

Adam o anda Megan'ın yüzünü gördü.  Her şey bitmişti. Adam için hissettiği her şey ölüp gitmişti. Onu bir daha Cole'a yaklaştırmayacaktı. Onu kaybetmişti. Ailesini kaybetmişti.



"Öylece unutabilecek misin ki? Gerçekten o kadar kolay mi?"
"Seni unutamam. Ama gerisini,  evet. Ama sen..."
Bu kasabada yeniden tadına bakmam gereken tek şey sensin."

~~~~~~~~~~

"Lanet olsun. Bunu yapma, bunu çirkinleştirme.Bunun başka bir çirkin hatıraya dönüştürme."




Bir sonraki etkinliğimizde görüşmek üzere ^^
Çokça kitap okuyun ♡